מראית עין תמימה ומתקתקה מאפיינת גם את סדרת ארבע העונות של איה בן רון, אלא שכאן ההקשר מצמרר ומסויט עוד יותר. מבעד למעטה האשכולות האורנמנטליים והמערכים הסימטריים הזוהרים בצבעוניות מרהיבה מתגלים דימויים מטרידים הקשורים להיבטיו הבזויים של הגוף האנושי. הדימויים מבוססים על סדרת איורים לספרות רפואית מן המאה ה-17, ארבע העונות של האנושות (1680), שהדגימה טיפול קליני בגוף – הריון ולידה, מחלות, וירוסים, מוטציות והתערבויות כירורגיות פולשניות. בטכניקה המשלבת מלאכת יד ועיבוד דיגיטלי מבצעת בן רון שכפול של דימויי גוף, איחוי איברים ומעין שיבוטים סדרתיים, שבמהלכם מאבדים הדימויים את הקשרם הראשוני והופכים למעין מארגים קליידוסקופיים עתירי צורות וצבעים. דימויי המיניות, ההריון והלידה בסדרה זו מטשטשים את הבדלי המגדר ומעלים שאלות הנוגעות לטכנולוגיות רבייה המנקות את תהליך הפריון מן הבשר והדם הנשי. הקומפוזיציות הדקורטיביות מתגלות כאן, לפיכך, כטקטיקה של הסוואה יעילה לעיסוק אובססיבי וחקרני בהיבט הקליני-רפואי של הגוף האנושי בעידן שאחרי מיפוי הגנום.